tina andersson - en blond blogg ♥

funderar på att färga någon av dom här?

Publicerad 2011-09-16 22:01:03 i Allmänt,

Sist färgade jag ju med pärlblond och då blev det bra, men sedan färga jag med askblond och kan bara säga - big mistake, blev ju grått! Så tänkte våga och chansa och färga håret igen i någon av dom här färgerna? 

Någon som tror de funkar på mitt nuvarande hår som är typ "isblondt/ljusblondt" .. Vill alltså ha lite mellanblont typ.. Tror ni det funkar på mitt hår? :) anyone ? Behöver massa råd och hjälp och inget som "gå till frisören" .. ;)

 

Kommentarer

Postat av: Modekillen

Publicerad 2011-09-16 22:10:07

lycka till!

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-09-16 23:55:30

Då ska du ha nån som går i lite guldig ton. För att det inte ska bli grått.

Postat av: marie

Publicerad 2011-09-17 00:45:15

Taack :)



Ta absolut inte silverblond, fick riktigt grått hår av det en gång. Den där färgen från schwarzkopf testade jag en gång i en blondare nyans och håret väldigt torrt efteråt. Tycker Loreal casting creme gloss funkar ganska bra men den bästa jag använt är country colors camargueblond.. Fast den är svår att få tag i :(

Postat av: sanna:)

Publicerad 2011-09-17 00:49:20

söt blogg kolla gärna in min:)

www.sannaja.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-17 10:47:04

Påtal om hårfärg, tyck till på bloggen om vilken hårfärg jag ska ha! :)

Postat av: Robbin

Publicerad 2011-09-17 11:20:07

Spelar ingen roll vilken du väljer så blir du fin iaf :)



Kolla gärna in vår sida där du kan se videos och lyssna på vår musik.

http://www.d2m.blogg.se

Postat av: Sara

Publicerad 2011-09-17 11:36:26

Vill tipsa om min nya blogg som handlar om Viktnedgång, Träning och hälsa men även om min vardag. En blogg som är till för att motivera och hjälpa andra men också en blogg där jag kan skriva av mig, lägga upp bilder och dela med mig av mitt liv. Skulle vara roligt om du kikade in :)! Kram Sara (http://www.saraleffler.blogg.se)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-09-17 19:57:29

Kom ihåg att du sliter väldigt mycket på håret när du färgar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela