tina andersson - en blond blogg ♥

Jag är vacker..

Publicerad 2011-09-05 22:44:42 i Allmänt,

Jag känner mig ofta ful & äcklig men ibland när man kollar sig i spegeln ser man riktigt bra ut!
Men jag ska ändå vara nöjd med mitt utseende, kunde varit värre? haha eller alltså, kunde ju
ha födits med typ någon missbildning. Så från & med nu ska jag börja vara nöjd med mig själv.
Visst jag har gått upp i vikt, och fått större lår och höfter osv.. men det är fint att vara kvinnlig!
Så ska vara nöjd och visa mina kvinnliga kurvor tills jag gått ner i vikt, istället för att dölja dom !
Ingen idé att klaga och tycka man ser äcklig ut och trycka ner sig själv? det är ju ändå så här man
ser ut just nu och då får man lära sig att acceptera hur man ser ut och börja känna sig vacker!

Och varje dag ska jag kolla mig i spegeln och beundra mig själv, jag är snygg, jag är söt !
Jag ser inte ut som någon annan, jag är unik. Finns ingen som mig och unikt är vackert!

kläder,hår osv.. hjälper alltid mig att känna mig mycket snyggare & fräschare ett tag innan jag tröttnar
på dom igen haha ! Lite konstigt att materiella saker ska få en att känna sig nöjd med sig själv? det är inte okej för mig längre, jag vill känna mig nöjd och vacker i mina gamla tråkiga kläder. Måste börja banta, är inte nöjd med min kropp överhuvudtaget, jag älskar min smala midja som jag har när jag är 8 kg mindre än vad jag är nu.

Hatar till och med mina bröst även fast jag vill ha större? Tycker det är jobbigt att inte kunna köpa bhar på vanliga butiker = kostar mycket mer också! kan inte ha alla kläder för brösten får inte plats, speciellt med jackor ! skitjobbigt.. Så egentligen saknar jag väl lite mina små bröst, tror inte jag kommer få tillbaka dom  iallafall.
Eller visst lite kommer ju brösten gå ner om jag går ner i vikt.. Men gick ner 6 kg i Juni på två veckor och jag gick inte ner någonting i brösten, dom fortsatte växa liksom? men skulle nog vara nöjd om jag hade samma bröst som nu och var smal som jag alltid varit ( eller okej lite mera fläsk på kroppen än då). Sedan har jag bestämt mig för att börja träna min rumpa lite så den blir lite mer uppåt! Har ju rumpa och om jag tränar den kommer den stå ut och bli riktigt snygg haha ! så finns ju lite jag är nöjd med iallafall..

Vet inte riktigt varför jag skrev den här långa texten? försökte väl övertyga mig själv om att jag ska vara nöjd med mig själv så som jag ser ut. Det är inte liksom inte så att jag hade tänkt göra någon skönhets-operation iallafall, så då måste jag ju lära mig att älska mitt utseende ! från och med nu älskar jag mitt utseende, gud så snygg jag är ;) haha!

 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-09-05 23:21:21

Du är fin som du är! Jag anser att du bör vara nöjd! :)



sv. I did! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela