tina andersson - en blond blogg ♥

Godmorgon!

Publicerad 2011-09-16 12:04:54 i Allmänt,

Hade problem att sova igår även fast älsklingen hade kommit hem medn,men får väl be läkaren skriva ut något annat.. Störande att jag är som tröttast när jag nyss vaknat haha ! Iallafall avfärgade håret igår och direkt när jag hade lagt i de så försvann det gråa haha vilken tur va;) ! Sen hade jag bar i det i typ 15 min, behövdes ju liksom inte mer.. Sedan Använde jag en färg som hette "light iced blonde" blev rätt bra men problemet är nu att löshåret är lite mer gult än mitt hår. men, men allt är bättre än det gråa haha!

 


Kommentarer

Postat av: Julia S

Publicerad 2011-09-20 10:21:55

snygg tjej! :D fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela