tina andersson - en blond blogg ♥

svar på frågestunden..

Publicerad 2011-09-13 14:14:00 i Allmänt,

 


Hur sminkar du dig/ kan du göra en smink video eller nåt liknande? :)
Svar :  Det beror lite på, kör jag helt sminkat blir det foundation,puder sedan rouge och mascara o läppstift haha ! kör jag lite mer natural, blire bara concealer och mascara och läppstift :) ja det kanske jag kan göra någon gång :D!


1.hur länge har du bloggat?
2.varför börja du blogga?
3.vad är ditt favorit plagg?
Svar : 
1. Jag har haft den här bloggen i typ 2 veckor :P
2. för att jag älskar att skriva, fast största anledning var väl att alla andra gjorde det, så vrf inte?
3. favoritplagg är nog mina nyinköpta höga midje jeans :D!


1. föredrar du förhållande eller singel?
2. om du var kille för en dag, vad skulle du då göra?
3. beskriv perfekta partnern?
Svar: 
1. Eftersom jag är i ett förhållande nu så väljer jag det ! :) annars äre väl kanske singel haha !
2. hmm, ha sex och kolla om det är sant att tjejer har skönare vid sex haha !
3. Har lärt mig att ingen är perfekt, så svårt att säga. Men han ska vara rolig och ha humor och våga skämma ut sig & vara lite galen haha ! Sen vara söt på ett charmigt sett ! Han ska absolut inte vara sån som tror han kan få vem som helst :)


1. Favorit färg?
2. Vilket är ditt dröm yrke?
3. Ifall du fick vara en känd person eller karaktär från bok/film för en dag? Vem skulle du vara då och varför?
4. Vilken ringsignal har du till mobilen?
5. Vilka affärer handlar du oftast kläder på? :)
Svar:
1. Rosa och vitt ! :)
2. artist? haha nej men har faktiskt ingen aning, vet inte än :|
3. Det skulle vara någon karaktär ifrån någon serie tex "90210" skulle verkligen vilja prova på att gå i skola i usa, verkar så kul haha !:)
4. lorentz & M.sakarias - baby. har inte bytt på jävligt länge xD
5. H&M,vila,bikbok & gina tricot :)



1 : hur många par byxor har du ?
2 : vad är det pinsammaste du har gjort ?
3 : var jobbar / pluggar du ?
Svar:
1. 4 st, har slängt överdrivet många, dags att köpa in nya nu ;)
2. Måste nog varit att jag skickat något dumt sms på fyllan haha !
Eller att man varit för full, det är pinsamt!  inget bra med alkohol.
3. Jag är arbetssökande/arbetslös haha !


vad gillar du för musik?
Svar: Jag gillar lite olika från håkan hellström till fjortis musik & pop & rnb :)



1. Har du någonsin ångrat något du gjort?
2. Vad är din största dröm?
3. Vad är ditt mål i livet?
Svar:
1. Ja det klart jag har, har ångrat massa saker i mitt liv. Men jag tycker inte man ska tänka att man ångrat något, för gjort är gjort. Jag tror på ödet, att det var meningen att det skulle hända :)
2. bli miljonär ;) 
3. Få ett bra jobb, få barn och bo i en stor villa me pool och grejer haha ;)

Kommentarer

Postat av: Sv: Lovisa

Publicerad 2011-09-13 14:57:38

Nej har precis kommit hem från skolan, skit jobbigt haha ;D Sj?

Postat av: emelie

Publicerad 2011-09-13 15:13:22

ja jag vill jättegärna se den :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

Publicerad 2011-09-13 15:17:58

sv ; haha , jaha okej (:

Postat av: carolinhe med H

Publicerad 2011-09-13 15:53:57

sv: haha okejokej, ja man får väll hoppas på det är snyggt! :D

jag är sugen på att gå till askblond nu under vinterns men vågar ej :(

Postat av: Sara

Publicerad 2011-09-13 15:56:25

sv; tack så mycket! :D

Postat av: jessica

Publicerad 2011-09-13 16:00:37

Fin blogg!

kolla gärna in min,

om kampen mot sjukdomen

och mina upp och ner gångar.

ska även ha frågestund så du får

gärna fråga något ifall du undrar något,

vad som helst. :)



kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela