tina andersson - en blond blogg ♥

hiss/diss

Publicerad 2011-09-10 15:36:17 i Allmänt,

 

Hiss :

Hög midja - Är sååå sjukt snyggt med höga midja på jeans, just nu till hösten är det en favorit för mig, hot hot!


Nörd-glasögonen - Nörd glasögonen har jag börjat tycka är skithett igen ;) piffar upp en outfit enligt mig & så ser man lite smartare eller så ser man dummare ut kanske haha ! men det är sjukt snyggt nu till hösten iallafall.

Mörkblondt hår-
sjukt snyggt till vintern med lite mörkare blondt / brunt hår, själv tycker jag lite mörkare blondt är snyggast då det blir ganska tråkigt med brunt på vintern ;)

 

Diss :

Att vara blek - Det är inte snyggt alls ! man ser bara tråkig & nästan sjuk ut? Lite solbränd hy är alltid snyggast!





Dryga tjejer -
ja tjejer är dryga mot andra tjejer så behöver inte säga så mycket mer än att jag stör mig som fan på sånna personer!

Avundsjuka -
Folk som helt enkelt inte kan glädjas åt andra utan måste skriva nåt skit till någon som lyckats med något bra.. fuck you all säger jag bara !



Kommentarer

Postat av: Filippa Izabelle

Publicerad 2011-09-10 18:35:52

hej du får jätte gärna vara me och tävla om ett iphone skal på min blogg! Här kommer en länk till inlägget; http://byfaow.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-iphone-skal-for-500.html

Postat av: Renee

Publicerad 2011-09-12 09:20:34

Jag skulle vara överlycklig om min kropp vill passa i ett par höga jeans.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela