tina andersson - en blond blogg ♥

storm igår :|

Publicerad 2011-09-14 11:28:33 i Allmänt,

Var värsta stormen igår/inatt och tydligen hade den ett namn "katia" då känns det som att det är lite värre & farligare haha ;).. Har precis vaknat, skulle vilja sova mer, är sjukt trött ! men måste vända tillbaka på dygnen lite känner jag :).. har inte så mycket att skriva eller ja det är lite svårt att skriva eftersom när jag tar sömnpiller och sedan när jag vaknat så kan jag knappt röra på mig haha! Så ja jag uppdaterar lite senare när jag vaknat till :) !

Min favoritlåt just nu :D!


 

"But something that you said
Took my heart away
Now get out of my head
Leave - just go away
This can't be true love, whoa
This can't be true love, no
We can't take it back, time to let it go
No more holding on
Oh you got to know
This can't be true love, whoa
This can't be true love, no.."

Kommentarer

Postat av: Matilda Sandén

Publicerad 2011-09-14 11:53:58

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga :)



kram Matilda Sandén

-mmatilda.com

Postat av: Evah

Publicerad 2011-09-14 12:04:47

Hej där! Allt bra idag? :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-09-14 12:07:55

Tack så mycket :D söt blogg!

Postat av: Evah

Publicerad 2011-09-14 12:13:13

SV: Vad härligt att höra :) Jodå, det är helt okej. Känner mig lite krasslig bara. Många som är sjuka nu så :(

Postat av: Evah

Publicerad 2011-09-14 12:16:30

SV: Jo det brukar ju bli så. Vad ska du göra idag då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela