tina andersson - en blond blogg ♥

okej lugnat ner mig haha !

Publicerad 2011-09-15 18:26:52 i Allmänt,

Nu har ja lugnat ner mig lite, pojlvännen ska köpa med på vägen hem avfärgning och blondering. Har läst massa trådar om folk som fått grått hår, ända sättet är att avfärga och sedan blondera det :) så får bli så ! så då får jag tillbaka mitt ljusa hår, sen blir det väl att gå till en frisör i slutet av månaden istället haha.. tänker inte prova mig på något sånt här hemma igen haha ! Men tydligen är aksblondt = grått hår om hade nästan vitt hår innan, så inte så konstigt haha! kanske borde kollat upp det först ;)..

Aja sedan ska emil ta ut ett H&M paket på vägen hem också hihi.. Fyfan visar mig ju inte ute så här så han för göra allt jobb åt mig haha ;).. kom på nu också att jag inte ätit idag, men men så går det när jag dricker cola istället, jag blir mätt av kolsyran !

Laddar upp bilden sen när håret blivit bra, om det nu blir det :|wish me good luck ! behöver verkligen det..

 

Och nej jag tänker inte gå till frisören, tänker försöka fixa det själv först, för tänker fan inte gå ut med den här hårfärgen xD

Kommentarer

Postat av: Evah

Publicerad 2011-09-15 19:02:52

SV; Haha okej :) Allt bra idag?

Postat av: elin

Publicerad 2011-09-15 19:34:05

Man kan visst få en jätte fin askblond färg om man är super blond, men för snyggast resultat bör man såklart alltid besöka en professionell frisör :)

att försöka blondera bort det gråa är inte det smartaste.. det är jätte lätt för en frisör att blanda till en toning som neutraliserar bort det gråa ur håret så du får den askblonda färgen du förmodligen ville från början. :) just saying ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-09-15 20:39:04

SV: Näää, så tråkig var den inte ;) Den var superfin!! =D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Publicerad 2011-09-15 20:44:34

vad läskigt när det blir fel :(



Vad tycker du om mina tävlingar? Borde jag göra någon annorlunda osv. Hjälp mig att förbättra de, och var gärna med också om du vill! KRAM



Du hittar de här: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela