tina andersson - en blond blogg ♥

hiss/diss

Publicerad 2011-09-21 21:55:39 i Allmänt,

Hissar:

Min nya header/design - älskar rosa så kan ju inte bli bättre, tröttnade liksom på den beiga färgen jag hade förut. Sedan är det alltid finare med lite färg på bloggen,så en hiss till det!

Gamla låter - Älskar låtar man lyssnade på när man typ gick på högstadiet, som man tröttnade på då. Men nu några år senare är dom alltid bra ! Cassie är jag just nu galen i ;)

Mest besökta -
Är med på mest besökta listan på blogg.se, WIHO! :D En stoor hiss till det..



Dissar:

Uppehåll på serier - Hatar när det är uppehåll! som nu så är det uppehåll på pretty little liars tills halloween, grymt irriterande. Hatar redan att det är en gng i veckan, sen det här? HATE IT !!

Robinson - alltså helt seriöst, robinson var bra för 10 årsen.. Är det verkligen någon som fortfarande kollar på det tråkiga och uttjatade programmet? I don't think so.. 

Vädret - Jag hatar kallt och nu spelar det ingen roll om det finns fina kläder osv.. Jag har bestämt mig jag hatar hösten & vintern. Jag hatar kyla =(

Folk som klär sig fult - tex Folk som har hästtröjor - jag hatar det ! eller hatar är ett stort ord. Men det är så jävla fult vad tänkte dom med när dom satte på sig liksom? Och folk som bara sätter på sig typ kläder utan att tänka efter innan.. WTF lix?

 




Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2011-09-26 22:58:38

hästtröjor kanske är snyggt för dom som har de.. men håller med dig INTE SNYGGT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela