tina andersson - en blond blogg ♥

färgat håret osv..

Publicerad 2011-09-14 20:25:31 i Allmänt,

Färgade ju håret pärlblondt idag ! haha blev ju fan mkt ljusare än innan, så blir allt köpa askblond färg imorgon och få det lite mörkare ;) Fast pärlblondt är ju grymt snyggare än det gula jag hade innan, fast ville ju bli av med det ljusa så blev ju lite fail haha ! Sedan fick jag ett par stövlar av mami också som ni ser nedan :D grymt snygga var dom iallafall! Sen beställde hon lite åt mig på gina tricot också, ville ha en väska o lite sådant därifrån :) Fast allt jag har velat ha var typ borta, buhu =( ..

Visar resultatet på håret senare eller imorgon, tror det blir imorgon då löshåret torkat och så ser man bättre i dagsljus hihi :D.. och så kommer älskling hem imorgron, känns lite konstigt eftersom vi varit ifrån varandra så länge hihi <3

Kommentarer

Postat av: Evah

Publicerad 2011-09-14 20:34:07

SV: Vad kul :) Nej jag har städat och så idag. Bra att få det gjort lixom

Postat av: ida!

Publicerad 2011-09-14 20:41:08

Tacktack, bara bra, själv? :)

Postat av: Evah

Publicerad 2011-09-14 20:49:38

SV: Haha okej :D Det blir ju lätt så, att man skjuter upp det. Men åker till killen imorgon, så skönt att ha det fixat :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-14 20:50:58

Svar : Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik :) Vad gör du själv?

Postat av: carolinhe med H

Publicerad 2011-09-14 20:57:26

sv: haha neh verkar inte som det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela