tina andersson - en blond blogg ♥

anonyma kommenterar alltså..skratta eller gråta? XD

Publicerad 2011-09-16 18:39:23 i Allmänt,

"Är du 20 år? På riktigt?
1. Din header.. Trodde du va typ 95a.
2. Din mamma betalar dina grejer. Kom igen."

Svar:

1. haha ska jag bli ledsen nu för att du tycker jag ser ut som en 16åring? haha who cares lix, gör mig inget att jag ser ung ut är bara en fördel när jag blir äldre;). & btw 16 år är den bästa tiden så kan ju inte bli annat än glad ;) Vill gärna vara 16 igen :D.. 


2. Haha vad spelar det för roll om min mamma köper saker till mig? Klart man blir glad och tar emot, vem skulle inte liksom ?:).. Bara för man fyllt 20 år betyder inte det att mamma slutar köpa saker åt mig? Antar att du är avis på mig, för att du inte får något ifrån din mamma :)


Visst är det konstigt att det alltid är "anonyma" som ska skriva sina dumma åsikter och tycka till om saker och skriva skit.. antar att dom inte vågar stå för det dom skriver buhu ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-09-16 19:02:58

Tävla om en riktigt ball earcuff från Delicious Design hos mig!

Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7554/tavling-i-samarbete-med-delicious-design/



Ha en trevlig kväll :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-09-16 21:15:18

Haha.. ja anonyma kommentarer är bra irriterande! Kan man inte stå för vad man skriver genom att vara ärlig om vem man är så tycker jag att man kan låta bli!

Postat av: Arwens

Publicerad 2011-09-17 16:04:20

Inget du ska bry dig om! Jag e 25år och får höra att jag inte ser en dag ut över 20 ibland hehe.. Ibland gissar folk på 19.. Men sen kan andra tro mer än 25 så de e rätt roligt.. Men som sagt skit i va andra tycker..



Fin blogg du har!! Kram

Postat av: denise von schrowe

Publicerad 2011-09-19 14:38:16

hej hej, ibland förstår man sig inte på folk som hela tiden ska komma med konstiga kommentarer hela tiden :/ vart får dom allt ifrån?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela