tina andersson - en blond blogg ♥

shopoholic?

Publicerad 2011-08-31 21:42:54 i Allmänt,

Alltså helt seriöst jag måste vara helt störd haha ! När jag inte har pengar så sitter jag
på olika sidor och beställer massa till varukorgen men jag slutför liksom inte köpet haha!
Eftersom jag inte har pengar ;) men ändå sitter jag och "låtsats" handlar haha, känns som
jag köper kläderna då och då blir jag glad :D.. Jag har seriöst blivit störd, om jag inte har
pengar kan jag inte följa med på stan eller i klädaffärer för då blir jag sur om jag hittar
något som jag inte kan köpa, och det är ju bara onödigt att följa med då ;)

Min dröm skulle vara att vara miljonär och bara köpa massa kläder haha ! Älskar kläder det
kan få en på sånt bra humör och göra en superlycklig haha ;)

Kommentarer

Postat av: sofie schilcher ulwencreutz

Publicerad 2011-09-01 15:56:03

Hej där sötnos, fan va fin bild på dig ! (:

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-04 16:44:49

tack , dsm :D

Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Publicerad 2012-02-23 17:15:38

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Grosir Baju Murah

Publicerad 2012-02-23 17:16:22

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Jual Laptop

Publicerad 2012-02-23 17:16:59

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Trend Otomotif Motor 2012

Publicerad 2012-02-23 17:17:51

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela